Mobil

Tempobet farkı ile kazanmak artık her yerde kolay arkadaşlar! Firmanın kullanıcıları için sağladığı birden fazla olanak ve kolaylık sizleri bekliyor olacak!

Çoğu müşterinin sitem ettiği bir sürü unsur bulunmaktaydı. İstedikleri zaman erişim sağlayamamak, bahislerini oynayamamak ya da herhangi bir zamanda bir bilgisayara ulaşamamak gibi. Ancak Tempobet mobil sistemi ile birlikte, bunların tümü artık eskide kaldı.

AKILLI TELEFONLARINIZDAN GİRİŞ KOLAYLIĞI

Dilediğiniz her yerde ve dilediğiniz her zaman, akıllı cep telefonlarınızdan veya tabletlerinizden siteye giriş yapabilir ve sorunsuz bir şekilde tüm işlemlerinize devam edebilirsiniz.

En çok kafa karıştıran ve sorulan sorulardan bir tanesi de firmanın herhangi bir mobil uygulamaya veya APK’ya sahip olup olmadığıdır. Bu durum çoğu kullanıcı için eksik bir durum gibi karşılansa da, aslında bakıldığı zaman hiçbir kötü yanı yoktur.

Evet Tempobet apk indir ya da mobil uygulama yükle gibi herhangi bir seçeneğe sahip değil. Ki zaten buna gerek de yok arkadaşlar. Çünkü bu uygulamayı veya APK’yı kuracağınız cihazlarınız zaten gerekli sisteme sahip.

Yani bu ne demek? Tempobet’e mobil giriş yapmak için kullanacağınız cihazlar, Andorid ya da IOS işletim sistemine sahip olması gereken cihazlardır.

ANDROİD VE İOS UYUMU

Günümüzde internet üzerinde yapacağınız işlemleri, transferleri veya uygulamaları destekleyen cihazlar bunlar. Peki zaten android ya da ios sistemleri üzerinde sorunsuz bir şekilde çalışıyorsa, uygulamaya ya da indirmeye ne gerek var?

Yine de bazı kullanıcılar “Ama uygulama olsa iyi olurdu hemen tek dokunuşla girerdik” diyebiliyorlar.

Bakın arkadaşlar bunun için de sizlere bir öneride bulunabilirim. Cihazınız üzerinde kullanacağınız her web tarayıcısı üzerinde “Sık Kullanılanlar” ya da “Yer İmleri” gibi seçenekler mevcut. Buraya kaydettiğiniz takdirde, herhangi bir sorun yaşamadan yine tek dokunuş ile erişim sağlayabileceksiniz.

Ancak yazdıklarımı yanlış bir anlamda almayın. Ben sizlere mobil uygulama olmadığı takdirde, nasıl en kolay ve hızlı yoldan tekrardan firmaya erişim sağlayabileceğinizi anlatmaya çalışıyorum.

ARAYÜZ ÜRÜNLERİ

Peki dilerseniz şimdi de Tempobet mobil arayüzü dahilinde yararlanabileceğimiz ürünlere ve işlemlere bakalım.

Spor bahisleri ve casino oyunlarını saymıyorum bile. Zaten bu ürünler mobil arayüzün standart donanımında mevcut diyebiliriz.

Nerede olursanız olun dilediğiniz her yerde giriş yaparak, isterseniz spor bahislerinde kupon yapın, isterseniz de casino oyunlarını oynayın. Tabi yalnızca slot seçenekleri değil, canlı casino oyunları da dahil olmak üzere.

Ekstra olarak kullanabileceğimiz neler var? Bu konu baş gösterdiği zaman da hemen aklımıza Poker kategorisi geliyor. Sizler için bu konuyu biraz daha açarak, firmanın poker seçenekleri hakkında da bilgi vermem gerektiğini düşünüyorum eğer sizler de isterseniz;

Poker kategorisi, diğer şirketlere kıyasla çok daha fazla tercih edilen ve çok daha fazla oyuncuya sahip olan alanlardan bir tanesidir.

Hatta şu anda bile baktığımda güncel olarak 179 (artabilir) oyuncunun aktif olarak oynadığını ve masalarda da toplamda 25.000 TL’den fazla para döndüğünü söyleyebilirim.

Masalar” derken çoklu bir terim kullandım çünkü burada yer alan poker bölümü, yalnızca bir veya iki poker çeşidine sahip değil.

Daha önceden yer alan poker kategorisi, 2017 yılından itibaren ürün olarak site içerisinde kullanılmamaktadır. Daha önce tercih edilen poker ürünü belki ileride web sitesinde yer alır.

Sonuç olarak beyler; Tempobet’e mobil üzerinden de giriş sağladığınızda, tüm ürünlerden ve kazanç olanaklarından yararlanabileceğinizi unutmayın. Firma sizler için daima aktif bir konumda hem bilgisayardan hem de mobilden hizmetini sürdürmektedir.